AJ!

Alltså min mage har inte varit nådig alls idag. Den har varit en jävla bitch kan jag lova. Skitmage! Äggstockarna gör ont som fan och hela magen bara puffar. Ändå har jag inte ätit något konstigt. Knepigt.

Nä, nu ska jag tentaplugga. Halv åtta imorgon bitti ska jag vara på plats borta hos hästarna för då är det longering som står på schemat. Måste hålla igång nu när vi väl startat!

Börjar jobba kvart i tio också. Sedan blir det att jobba tills klockan tre för att sedan åka till Lund och skriva tenta klockan fyra. Tentan slutar klockan sex och då ska jag fika/käka middag med Amanda och efter det ska jag in till Anna i Malmö för att hämta min spinningcykel som jag inte fick hem i lördags..



Ey kompis, det är mycket nu yaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0