WOHO!

Alltså gårdagen kunde ju inte sluta bättre. Jag klarade min hemtentamen! WOHO! Fan vad härligt.

Och idag då? Jo idag så är det CSN så det är ju underbart och dessutom har dom ringt från ett extrajobb imorse och vill ha mig att arbeta en dag i fält snart. Fan vad roligt! Lite extra pengar i kassan säger jag ju inte nej till..

Dags att börja plugga inför tentorna också. Har två tentor och två uppgifter att lämna in mellan 4/4 och 21/4. Fyfan. Heavy work waiting.. Sen ska jag försöka pressa in ytterligare en tenta snart också. Jag väntar på svar från en lärare.

Förresten, vad är det för jävla fel på blogg.se? Jag vet om att det är två personer som kommenterade mina inlägg igår (de berättade det för mig) men ändå har kommentarerna inte kommit fram till mig. Någon som har samma problem?


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till tentan! :D



Sv: jaa, jag vill ha receptet, det både såg och lät ju skitgott! :)

2011-03-25 @ 15:55:12
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

pengar :D



nja vi har snö kvar på sidan av vägen, där de ska vara gräs och så. på backarna är det lite is eller tomt.. inge vår känsla fullt ut inte :O



jag skriver paus på dig :)

2011-03-25 @ 18:29:04
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0