Waky waky!

Time to get up! Haha närå. Godmorgon folket! Min klocka ringde klockan sju och jag ville typ döda mig själv för att jag bokat träning idag. Efter en halvtimmes snoozande så känns det bättre.

Tentan igår gick det väl förhoppningsvis bra med. Skrev 4½ sida så jag hoppas att något är rätt. Klockan 18:07 tror jag klockan var när jag skickade in den eftersom jag insåg att jag inte skulle komma fram till något mer än det jag redan skrivit.

Nej, dags att klä på sig och göra sig redo för en timmes gymmande och en timmes dans. Igår struntade jag faktiskt i min powerwalk eftersom det var ett riktigt busväder och jag dessutom inte haft en enda vilodag på 2 veckor.

Ha en trevlig lördag!



Jag saknar Marocko!


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHA! Det var kanske du som sa Deutchland till dom, men jag sa till dig att vi skulle säga att vi var tyskar :P



Jag saknar också Marocko :(

2011-03-12 @ 10:26:16
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0