Veckans Vägning V.12 (V.59)

Okej, nu har jag en lite mindre rolig nyhet. Jag kommer inte väga mig igen förrän V.18, alltså den 2:a maj (1 dag efter min födelsedag). Detta eftersom jag känner att jag vill komma under -30-strecket innan jag väger mig nästa gång. Och på 6 veckor borde jag lyckas komma dit tycker jag. Är även svullen som en jävla ballong så jag tror inte att vågen kommer vara snäll med mig denna vecka vilket inte är ett dugg rättvist mot mig och min viktnedgång eftersom det endast är vätska som gör mig så pass svullen.

Dessutom kommer jag vara bortrest en vecka också och har även två tentor på ingång så då känner jag att det får gå som det går då eftersom tiden till träning kanske blir lite begränsat. Jag vill inte få dåligt samvete för dåliga resultat när jag har annat "on my mind". Jag ska dock uppdatera er varje dag om hur det går för mig ändå. Håll tummarna för mig så håller jag koll på er också!

Kommentarer
Postat av: Emma

trist för mig som "hejjare" men jag kan förstå dig också! Du ska förstås göra det du mår bäst av! :)

2011-03-21 @ 13:51:52
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Frugan

Det fixar du gumman, jag tror på dig!!!



Du har fått en award hos mig.

2011-03-21 @ 14:25:29
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag försöker också gå ner i vikt och denna vecka gick det inte så bra pga jag tror att jag kommer få min mens. Men min fråga till dig är att vad menar du med att du "vätska" när du säger att du samlar åt dig vätska? Alltså när gör man det liksom?

För jag tänkte att det är kanske därför jag ej gick ner i vikt.

2011-03-21 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0