Veckans Vägning V.10 (V.57)

I veckan som gått så känner jag att jag gjort allt rätt. Visst, jag åt mammas paj i lördags men det var en liten bit och dessutom hade jag förtjänat den med tanke på hur mycket jag tränade. Träningen har gett resultat. Jag känner mig slimmare och jag känner över mina höftben, nyckelnben och dessutom syns mina revben när jag lyfter på armarna. Så mitt fläsk sitter nog lite underligt till tror jag. Det mesta av mitt fett sitter faktiskt på höfterna, låren, rumpan och armarna. Så jag ser lite smått lustig ut. Men lustig får man kanske se ut. Då roar man folk!

Veckans viktförändring: -1,3 kg.

Total viktnedgång:  27,1 kg

I torsdags när jag smygvägde mig så såg det ut som att jag skulle få ett större resultat än vad jag fick idag. Men kanske har jag börjat bygga muskler? Muskler väger ju mer än fett! Jag är dock jävligt nöjd ändå. 2,9 kilo kvar tills andra delmålet! Idag ska jag dock skämma bort mig med en semla för det är bara semmeldagen en gång om året! Och det har jag dessutom förtjänat!

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Ja hon e så söt :)



Oj va härligt med 9 plusgrader, riktigt avis :O



Va duktig du är med viktnedgången, ett stort grattis :D

2011-03-08 @ 12:44:57
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo fast jag kan inte dricka té utan o ha socker o mjölk i,o d i sin tur känns inte sådär jättebra kanske?

Postat av: Birsen

va duktig du är! Grattis!!!



Förräsetn uppdrag granskning kommer ta upp GBP op nu på torsdag. måste se den ;)

2011-03-08 @ 13:01:40
URL: http://efesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är allt för rolig du;) Tror nog inte att du ser lustig ut. Bra kämpat föresten:)

2011-03-09 @ 18:45:08
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0