Sovmorgon?

Ja, jag har då ingen sovmorgon jag. Jag är och tränar just i detta nu. Dubbla pass är det som gäller. Jag gymmar mellan 9.00-10.00 och sedan är jag och dansar mellan 10.00-11.00. Härligt att röra på sig, inte sant?

Egentligen skulle jag åka till Elin och duscha, samt byta om för att sedan bege oss ut på stan men eftersom jag kollade både på HM's och Lindex hemsida och det inte fanns några snygga klänningar så sket vi i det. Så jag får leta i min garderov och försöka hitta något snyggt.

Klockan fem ska jag åka till henne och göra mig iordning där, sedan beger vi oss till Malmö för att partaja. Härligt! Jag ska dock vara nykter, Elin likaså men vi brukar ha det sjukt skoj ändå.









Sist jag och Elin var nyktra på fest. Hade skoj ändå som ni ser.
Finklädd jag var va? Hade precis opererat mig så
jag orkade inte alls bry mig om kläder.
HAHA!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

man har roligt nykter oxå =)

Duktigt att träna lördag förmiddag, ska iväg kl 13 till min pt =)



Oliverna var i burk =)



Kramar

2011-03-26 @ 10:25:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Frugan

Tack <3:at

2011-03-26 @ 11:40:36
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0