Guuud vad kuuul

Idag ska jag börja skriva på min jävla hemtenta i Mobbningens Psykologi. Jag säger ju det, det tar aldrig slut! Men nu är det denna tenta som ska vara inlämnad på fredag. Sedan blir det tentaplugg hela helgen för att jag har en till tenta på tisdag. Sedan lugnar det fan i mig ner sig tills den 4:e april då nästa dugga ska lämnas in. Underbart!

Den 26:e är det utgång på ingång också för att fira att det lugnat ner sig i skolan. Då sticker vi till Malmö och skakar lite rumpa. Det blir nice! Jag har även planerat in lite annat roligt att se fram emot! Fikor och lite resor och grejjor. Berättar mer sen, för nu ska jag plugga! Mobbningens psykologi, here I come!


Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas det går bra med pluggandet :) mobbningens psykologi låter dock väldigt intressant! jag är lite psykologi-nörd ;P



Aah men gud vad otränad man är, eller just de där musklerna som man använder när man rider, använder man ju typ aldrig annars. cykling kanske. Men fifan vilken träningsvärk jag har nu (andra dagen), kan knappt gå ;/ det gör liksom ont från vaden upp till korsryggen. aj aj. Man kan ju inte träna då heller när de gör så jävulskt ont.



Ja dajm är jävligt mums. Lite jobbigt att behöva sluta äta. Meeeen man måste ju få "synda" någongång sådär och det dör man ju inte av :) det viktiga är ju att man äter bra för det mesta. Och jag håller min diet bra :) vill inte ens äta något onyttigt nu (kolhydrater/socker i mitt fall)



Du är DUKTIG du linda :) bra jobbat! Ska se till o göra zumba iaf minst 2 gånger i veckan, och simma 1 gång och sen massa promenader på det. kan ju ha bestämda dagar jag gör saker, eftersom mitt schema är rätt lika varje vecka. då blir de ju lättare att få saker gjort :) men nu har ja som sagt så sjukt ont i kroppen att jag knappt kan gå :P haha



2011-03-09 @ 11:55:28
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Birsen

Ååå va glad jag blir när jag läser om att du betar av det tråkiga. Så glad för din skull vännen! Kram kram

2011-03-09 @ 13:45:10
URL: http://efesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0