Brum brum brum..

Jag har satt ihop ett bord och ett sängbord nu på morgonkvisten. Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart bege mig in till Ystad för att gå på en intervju med en kurator på ÖP-skolan. Jag har nämligen en uppgift att göra i skolan som handlar om hur skolan effektivt arbetar mot skolk/mobbning och droger/alkohol. Så det blir intressant att se vad hon har att säga.

Efter det blir jag kvar i Ystad eftersom jag ska spinna mitt livs första pass klockan sex. Herregud, vad har jag gett mig in på?

Idag blir det tjocktröja för fan vad kallt och regnigt det är. Det blir diadem också för min lugg kommer att krulla sig på nolltid. Haha!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du kommer klara spinningpasset super, jag var fast efter mitt första pass =) nu saknar jag spinningen när jag inte gjort det på ett tag =) tänk på att ha med handduk för du kommer svettas som en gris ;)

Idag mår jag lite bättre förresten, så det blir nog training day för mig ;) hehe



snygg tröja =)

2011-03-31 @ 12:49:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Linda

Sandra: Nej, ingen mens på ingång :P Tack! :)

2011-04-11 @ 10:50:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0