Duktig tjej

Har precis kämpat mig igenom ett en timme långt spinningpass på min spinningcykel som jag har ståendes i mitt rum. Har haft musiken (bra musik) på högsta volym och trampat som en galning. Hoppas jag iaf har lite träningsvärk imorgon, även om jag körde lite mer sittande position (1) än vad jag brukar göra. Men det var bara för att jag slog knäna i styret så jag får nog höja det lite tills nästa gång. Hehehe.

En av de låtar jag spinnade till som var förjävla bra att köra raksträcka/speedade ben på:


Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! FÖljt din blogg ett tag nu på bloglovin och måste verkligen säga att du är super bra! Gillar verkligen din blogg...OM du vill så får du gärna följa min blogg också..Kram <3

2011-06-04 @ 21:48:41
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0