Busy day.

Idag har det varit en riktigt jobbig dag. Jag stod upp i 9 timmar på jobbet. Helt galet. Parken var abonnerad och de hade tryckt upp 10 000 biljetter. Detta är 2 av parkeringarna som är fullsmockade, ytterligare 2 parkeringar var också helt fulla. Bilköerna hade varit 1-1,5 km långa i tre färdriktningar. Crazy days.

Jag fick sedan stå och räkna alla biljetter. En tant tyckte så synd om mig så hon bjöd på sina hemmagjorda blåbärsmuffins. Mums!

Detta är 2776 biljetter. Jag kan lova att jag har träningsvärk i fingrarna efter allt räknande eftersom biljetterna var i tjockt papper och inte gick att bläddra särskilt lätt..

Kommentarer
Postat av: Katta

HAHAHAHAHA jag SER inte smal ut jag ÄR!!!! HAHAHAHA ;) Gina Tricot 149:- typ!!! KRAM!

2011-06-12 @ 22:03:42
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Katta

hahahaha omg jag trodde aldrig att jag skulle uppleva att se undernärd ut ;) haha. Vad ska du i Malmö å göra;) :D kram

2011-06-12 @ 22:32:48
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0