Vill ha fler timmar på dygnet!

Tycker att det enda jag hinner med just nu, är att jobba och sova. Jag vill hinna med att träna, rida, blogga och jag måste hinna med att plugga också. Jag måste nog ta och göra upp en plan så jag vet hur allt ska gå till. Skulle behöva typ 6 timmar till på dygnet. 30-timmarsdygn kanske?

I juli månad är jag ledig 6 dagar, 2 av dessa 6 dagar har redan varit och resterande 4 dagar kommer att vara den 13:e, 19:e, 26:e och 31:a (ska dock försöka få jobba den 31:a också). Full fart med andra ord.

Men jag klagar inte. Satt och räknade lite på vad jag kommer att få ut i lön. Då räknade jag bara de schemalagda timmarna (de timmar Tosselilla är öppet), inte övertiden som kommer varje dag som i snitt är 15-60 minuter varje dag. Och jag skrattar hela vägen till banken.



14 600 kr efter skatt är väl inte fy skam för ett sommarjobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0