Vet ni vad? Jag var helt själv på gymmet i...

imag0220 (MMS)

Vet ni vad? Jag var helt själv på gymmet idag. Iaf i 20 minuter innan Sandra och två gamlingar kom. Tyvärr var min pollenallergi hemsk imorse och jag kunde inte andas alls. Därmed blev det bara 4 minuters jogging på löpbandet och 6 minuters gång innan jag förflyttade mig till maskinerna.. Imorn hoppas jag på em bättre pollendag så jag kan köra lite kondition. Btw, jag åt glass idag. Höhö.. Dagar med lite folk på jobbet är uselt. Men med tanke på det regnväder som var så hade jag också stannat hemma.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Kanske det kanske :)

2011-07-14 @ 22:51:17
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0