Herregud.

Vi stänger parken klockan sex. Först nu, klockan åtta är jag hemma och då har jag kört raka vägen hem. Gaaalet.
Har förresten tagit på Magdalena Graaf idag och haft henne som kund. Hon betalade och jag satte ett band på henne. Hahaha!

Två timmar senare kom en liten flicka och ville ha MIN autograf eftersom hon tyckte jag var en jättebra tossing och Tosselilla var hennes favoritställe. Så jag fick signera en karta för henne. Haha. KändiLinda vet ni!

Har varit en aktiv dag på Tosselilla förövrigt. Sjukt mycket folk, två ambulanser, två räddningsbilar och en polisbil. Yey! Trevlig onsdag!

För del delen är jag förbannad på Tele2 för mitt jävla kort funkar inte. Varför vet jag inte för jag har betalat min räkning. Jag kan ta emot sms, men inte samtal. Jag kan inte ringa eller smsa. Skitdag med andra ord. Mamma har smsat typ tio gånger i panik för jag inte svarat. Haha! Sjukt. Hoppas det går till sig..

Kommentarer
Postat av: angelica

graaf bor granne med mig :) eller ok inte längre då eftersom att jag flyttat men ah i sigtuna iaf :P båda två för övrigt hihi

2011-07-28 @ 23:22:03
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Linda,



Tråkigt att se att du har problem med ditt abonnemang hos oss. Då det kan finnas många olika orsaker till detta så är det bästa att prata med vår kundservice, du kan chatta med dem via vår hemsida http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html eller ringa in till oss på 0772-25 25 25. Det första jag rekommenderar dig att göra är att prova att starta om din telefon och eventuellt prova ditt kort i en annan telefon i minst fyra timmar för att se om det blir någon skillnad. Om du har några frågor eller får fortsatta problem får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-08-01 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0