Godkänd för körning

Jajamensan, puppdoktorn tyckte jag hade en normal puppa som såg fin ut och fick därmed godkänt för körning. Härligt att höra det när man ligger där med benen upp i vädret. Men en sak fick mig att fundera på hur jävla skev jag är när jag låg där.

Tanten sa: - Du vet att det finns en kudde som du kan lägga ner huvudet på där uppe va?
Jag svarade: Näe men alltså. När jag la ner huvudet så, syntes min dubbelhaka så det kändes lite jobbigt.
Hon sa: Jaha, så DET kändes jobbigt. Första gången jag hör det.  

Hahahahaha. Hur skev är inte jag när det känns jobbigare att min dubbelhaka syns, än att jag har en tant som är och pillar mig i puppan? Hahahaha. Nåja. Fick med mig en stoooooooor jävla påse med saker hem. Hahaha. Ska dit igen i september när jag kommit hem från Turkiet.

Belönade mig själv med fyra par örhängen och fyra ringar som jag köpte på Guldfynds rea innan jag åkte hem igen..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är FINA grejer Linda!! :) Jag är stolt över dig.... Och belöningar är aldrig fel!!

2011-07-26 @ 20:40:27
URL: http://justlivingit.blogg.se/
Postat av: Pauline

Köpte du kondomer eller? :P

2011-07-27 @ 00:04:19
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vadå, vad fick du med dig för saker hem därifrån? allt hon hittade därinne? :D mohahaha

2011-07-27 @ 08:54:17
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/irrelevant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0