Är sjukt stolt över mig själv idag. Klev ...

imag0199 (MMS)

Är sjukt stolt över mig själv idag. Klev upp klockan sex imorse, åt frukost och drog sedan på gymmet med Sandra. Vet ni vad som hände där? Jag sprang tio minuter i sträck på löpbandet, utan att stanna. Det kan låta lite men fan vad stolt jag är. Jag har fått grymt mycket bättre kondition. Jag har alltid sprungit en minut o h sedan slutat för det blir tyngre att andas. Glad tjej! Imorn ska vi träna på morgonen igen. Skitbra om detta håller i sig så jag tränar på morgonen innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: anneli

Grym tjej, keep up the good working! :)

2011-07-12 @ 20:20:04
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Emma

"vad duktig du är som gick upp så tidigt som du gjorde för att träna". ;)



skulle jag aaaaldrig ha gjort! :P

2011-07-13 @ 10:33:31
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/irrelevant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0