Veckans Vägning V.3 (V.50)

Detta skrev jag i måndags men av någon anledning har det inte kommit upp på bloggen så därför får jag publicera det på nytt nu. Ny vägning på måndag!

Ja, det var ju som sagt dags att väga in sig efter semesterns alla godheter. Och eftersom jag inte tränat sedan den 27 november samt inväntade min kära lingonvecka så förväntade jag mig ett relativt stort plus på vågen, vilket jag också fick. 

En annan förklaring till att jag gick upp så mycket i vikt, kan bero på att jag tryckte in den sista chokladbiten efter att ha ätit extra thaimat efter jag varit hos Elin, klockan 23.59. Jag hade med andra ord 2½ portion thaimat i magen, 1 liter läsk, chips med dipp och sådära. Men vafan. Jag sa ju att jag skulle svulla sista helgen. 

Veckans viktuppgång: +5,0 kg.

Total viktnedgång:  15,0 kg

Jag skäms inte. Jag har inte dåligt samvete. Jag kör ju på nu igen. Veckan har gått riktigt bra. Inga snedsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0