So am I, still waiting...

...for my bag to arrive!

Min väska hann ju inte med planet till Köpenhamn i måndags eftersom vårt plan landade cirka 45 minuter senare än planerat då det först var 15 minuter sent att lyfta och sedan fick cirkulera runt London x antal minuter i väntan på att få landa, vilket ledde till att vi fick springa som dårar genom hela flygplatsen för att hinna med vårt plan. Väskorna var dock lite segare. Så idag ska en dansk knacka på dörren med min väska under armen, eller ja.. Inte under armen kanske då min väska väger en hel del..

Längtar tills jag får min väska så jag kan visa vad jag köpt för fina saker. Ni ska få se en del bilder från vår resa också men det får nog vänta lite då jag och Pauline först ska byta bilder och filmer så ni får se allt i rätt ordning. Annars blir det lite knas. Ni får ha lite tålamod helt enkelt!

Kan väl sammanfatta lite kort: haft problem med polisen två gånger, ridit kamel, blivit förföljda av en galning i en bil som förföljde oss och stirrade ut oss i säkert en timmes tid, storshoppat på en billig marknad, bergsbesök, arabbråk pga att en snubbe taffsade på mitt ben på nyårsafton, många tårar, solande, fått en sång sjungen och dedikerad till oss av snälla Rachid, mycket god mat och mycket annat flummigt och roligt.


Kommentarer
Postat av: Laura

Sammanfattninggsvis låter det som om ni har haft en händelserik resa! Ska bli roliga att läsa om den sedan! :) Välkommen hem!

2011-01-12 @ 10:01:47
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0