Sammanfattning av 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Drog till Afrika!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Ja, det gjorde jag!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Ja!

4. Dog någon som stod dig nära?

- Ja. RIP.

5. Vilka länder besökte du?

- Turkiet, Danmark, Spanien, Marocko.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
- Stabilitet i tillvaron, samt lite mer flyt i livet.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- Inget särskilt datum.

8. Vad var din största framgång 2010?
- Att jag tog steget och vågade.

9. Största misstaget?
- Att jag öppnade mig för fort för någon som använde det mot mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Ja, fick opereras akut i somras.

11. Bästa köpet?
- Min nya Ipod och min nya säng så fort vi får ordning på allt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Resor och nya möbler.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Att jag insett hur fina vänner jag har.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Shakira- Waka waka

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?

- Ledsnare. Satsar på 2011! 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Tränat ännu mer. Spenderat mer tid med hästarna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Suttit vid datorn/tv:n.

18. Hur tillbringar du Nyår? 
- På strandpromenaden i Agadir, Marocko.

19. Blev du kär i år?
- Ja, mer än tidigare.

20. Favoritprogram på TV?
- Biggest Loser, Big Bang Theory och Lyxfällan.

21. Bästa boken du läste i år?
- Läste bara en, 14 år, till salu.

22. Största musikaliska upptäckten?

- Rihanna.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Fick inga presenter när jag fyllde år i år.

25. Något du önskade dig men inte fick?

- Flyt i tillvaron.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Öööh, ingen aning. Var säkert förkyld.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Om jag haft lite FLYT!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Tar på mig det som passar för stunden.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Murat Boz.

30. Vem saknade du?

- Morfar!

31. De bästa nya människorna du träffade?

- Mouloud

32.
Hur ser det ny året ut?
- Jag är förväntansfull och positiv. I år ska saker ske som aldrig skett tidigare. Så enkelt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0