WOHO!

Igår försökte jag få med mig både Josse och Emelie till gymmet nu på morgonen. Josse kunde inte för hon skulle vara hästvakt och Emelie skulle åka och bada med sina syskonbarn (??). Men när jag kom hem på kvällen så skrev jag och Emelie lite på Facebookchatten och jag övertalade henne att åka och träna med mig nu på morgonen.. Så klockan halv åtta ska jag hämta upp henne, då blir det en timmes gym och sedan åker vi hemåt igen.

Har ju sån ångest eftersom jag varit sjuk i veckan och bara tränat på onsdagen. Tur jag får träna idag också. Imorgon blir det gym och dans också. Hoppas att det blir ett minus på vågen ändå på måndag. Känns dock som att det kommer komma ett plus, men det är ju väntat med tanke på att jag hade magsjuka när jag vägde mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0