Veckans Träning

Det är svårt att planera veckans träning eftersom jag fortfarande inte är bra i magen sedan magsjukan.. Dagens träning blev ju inställd, och som det känns nu så blir det nog ingen jympa imorgon heller eftersom jag inte fått behålla nyponsoppan eller vattnet längre än 30 minuter i min kropp..

Måndag: Afrodans SJUK
Tisdag: Jympa på Friskis SJUK
Onsdag: Afrodans
Torsdag: Typ suttit på fetröven hela dan..
Fredag: Gymma
Lördag: Gymma+Dans
Söndag: Powerwalk

Kan dock bli ändringar eftersom jag även har en tenta, samt skola denna vecka. Men jag strävar efter att det ska se ut såhär.


Just ja, här bor jag. Där är jag i ridkläder, mammas husvagn,
hennes sambos bil, min nuvarande bil och mitt stall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0