Tjejkväll!

Idag blir det ingen powerwalk för det är snöstorm i byn. Så imorgon kör jag nog mitt danspass på Friskis men kommer nog gymma både före och efter passet också. För att make-up-to-the-fact att jag inte tränade idag.

Men nu ska jag försöka trotsa snöstormen, åka in till Tomelilla för att köpa thaimat och sedan bege mig till Ystad och spana in Elins nya lägenhet och mysa med henne och Camilla. Tonight's gonna be a good good night!

Ja, jag ska också äta thaimat men jag tänkte dela min på två så jag inte äter upp hela på en gång! Så löser man den biten. För om man aldrig belönar sig så ledsnar man på att vara duktig.

Hoppas ni har en superbra kväll!


Elin och jag. Hej glada tjejer!




Camilla och jag. Hej turknäsa!


Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag skickar en massa sol till dig vännen <3



Ja jisses vad tiden har gått fort och så mycket som har hänt under dom åren.

Det är så kul att vi fortfarande följer varandras vägar i livet.

Kram på dig

2011-02-19 @ 11:14:57
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0