Tiden går snabbt.

Gårdagen var mys. Vi såg två filmer, åt thaimat och dippade morotsstavar. Har dock lite ångest eftersom jag säkert dippade 70% av alla morötter. HAHAHA! Well, lingonveckan på ingång och då käkar man helt enkelt. Tur det var morötter iaf så det inte var chips..

Tiden går för snabbt idag.. Jag vet inte riktigt varför det är så men den rullar på otroligt snabbt.. Just nu sitter jag och Jessica och försöker få ihop vår dugga som ska lämnas in på måndag vid midnatt. Det handlar om mobbning. Jag har alltså suttit och pluggat en del idag. Stressat eftersom vi skulle vara 5 som skulle jobba med den. 1 ska göra den enskilt eftersom hon ska föda vilken dag som helst, de andra 2 har vi inte fått tag på...

Hästarna är ute och njuter av snön.. Haha!

Snart ska jag ta mig ut på en powerwalk i snöovädret, samt göra lite crosstraining eftersom det inte blev någon dans imorse. Josse kunde inte följa med så då valde jag att också stanna hemma för att plugga eftersom jag inte ville göra bort mig själv i danssalen (vi har nämligen noll koordinationsförmåga, vilket inte dom andra har...)

Jag måste sedan åka hemifrån klockan kvart i fem eftersom jag ska möta upp Camilla (och förhoppningsvis Elin också) för att sedan bege oss till Wannee som varit i Thailand och köpt lite presenter till oss. Hon fyller även år på onsdag så vi ska fira henne lite då också.

Klockan är tolv nu. Som sagt, tiden går alldeles för snabbt idag!


Men lite tid till att posa hade jag minsann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0