Nytränad och fresh.

Åååh vad skönt det var att träna. Jag är riktigt slut i armarna nu efter alla maskiner men fan vad härligt det var. Åååh vad jag har saknat att röra på mig riktigt. Det blev 10 minuters löpband (blandad jogging och powerwalk), 10 minuters crosstrainer och sedan massor av maskiner. Rumpan och armarna har fått sin träning idag minsann..

Jag tror till och med att jag ska ta en powerwalk senare idag också, för att ta en paus i pluggandet liksom och för att tillgodoräkna gårdagens icke-träning. Så kan jag ha gott samvete sen.

Igår när jag kom hem från Dalby, åkte jag raka vägen till Ica för att hämta lite paket också. Blev ingenting intressant egentligen. Ett nytt regntäcke till Kalinka, ett skydd till baksätet om jag ska ha med mig hundarna i bilen, två fleecejackor och två skydd till framsätena tills när jag ska åka och hämta hö eller åker och tränar med hästen då jag har hästkläder på mig.


Kalinka 2009, 24 år gammal (nu 26 år gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0