Marockoresan dag 8 (2 januari 2010)

Idag tog vi en rejäl sovmorgon. Palle sov, jag smet in på toa och gjorde morgonkissen liksom. Sen trodde Palle att jag somnat så hon smet in på toa och gjorde annat. När hon kom ut igen hade hon typ panik. "Eeeeehhh, Linda, det går inte att spoooola!" HAHAHA. Palle sket stopp i toan helt enkelt. Maten i Marocko är inte nådig! HAHA

FixarfrasseLinda fick ju självklart rycka in och försöka lösa det hela. Gick mindre bra kan jag ju lova. Testade ta vatten från duschslangen för att spola på så sätt men nääädå, inget funkade så vi lät det vara och tänkte att det snart skulle komma igång igen. Vilket det inte gjorde.. Vi käkade frukost iaf.


Smelly shit! HAHA




HAHAHA


Helt plötsligt så var jag också tvungen att gå på toa för numbero 2 liksom. Men jag kunde inte göra det i vårt rum så jagkom ju på att vid poolen så fanns en toalett, utan papper. Så jag packade med mig en massa papper och skulle ut på toajakt. Jag kom ner till poolen och dörren var stängd och låst, jag kom alltså inte ut till poolen. Jävla fan. Nödig som jag var, knep jag mig upp för trappen igen och ner på andra sidan där receptionen var. Tydligen så var allt vatten avstängt men skulle komma igång igen efter en timme.


Toaredo!




Skeptisk!


Jag tog mig upp på rummet igen och berättade det för Pauline. Det knepiga var dock at vi hade varmvatten i kranen och i duschen, men inget kallvatten. Haha! Till slut kom vattnet igång och helvete vad jag sprang till toan. Glädjetjut och kut liksom. Haha!


Vi var ju ändå på semester liksom!


Vi var inte bakfulla men däremot trötta med tanke på att vi faktiskt inte sovit allt för mycket under semestern. Så vi sov, åt nudlar till lunch, sov igen typ.


Inga lock så jag körde med en bricka. Tog typ en halvtimme.
Men jag slapp gasolspisar iaf!



Finally done!




Palle med sina 4 bästa vänner. Nässpray, mobil, mp3 och näsduk!



Sedan gjorde vi oss i ordning för att träffa pojkarna. Mouloud kom nämligen tillbaka till Agadir för två dagar.


Tänkte först gå klädd så här. Meeeen jag ångrade mig.




Jag tog typ bild på rummet eller nåt.




Min nya outfit i väntan på Pauline skulle bli klar.




Tog en liten egobild! Liknar min lillasyster på denna bilden.




Ser ni vad smal jag ser ut på denna bilden? Ojoj!



Vi åt på Babel igen.


Min brända lasagne. Sjukt god!




Palles soppa!




Rachids frukt-gotti!




Mouloud med soppan. Stackarn är helt svart under ögonen för
han inte kunnat sova på över en vecka pga hans mamma. Det
är även det första han äter på 4 dagar. Jag tvingade honom.
I'm a feeder!




Glada tjejer!



Försökte ta en bild på grabbarna. Först kunde dom inte vara seriösa, sedan gjorde Rachid en konstig min på varenda bild. Till slut sa jag: Be still, don't breath, don't even twinkle!


Flummon




Lazy-eye!




In med tungan




Ehm, jao.




Såja, finally!



Därefter gick vi ner till stranden. Mouloud blev sur och då blev jag förbannad. Allt löste sig till slut men mannen har problem att säga förlåt. Det är något han måste jobba på, annars kommer jag nita honom varje gång han blir sån surkärring.


Vi vid fontänen vid stranden.



Vi gick in på ett biljardfik där vi spelade biljard. När jag och Pauline spelade i samma lag mot pojkarna, gick det dåligt. Men när jag och Mouloud spelade mot Pauline och Rachid, vann vi. We rock liksom! Haha!


Palle puttar, skjuter, eller vafan man gör!
Rachid är lite feminim med handväska!




Jag puttar/skjuter eller jaa. Ni fattar.


HAHAHAHA denna bilden äger. Först ser Mouloud minimal ut och
dessutom ser det ut som han petar Rachid i ögat.




Mouloud puttar. I sin kvinnliga jacka. Tydligen är den köpt på
herravdelningen på Zara. Men någon måste ha hängt den fel.



Efter att vi spelat lite, gick vi ut och promenerade på stranden lite. Pauline mådde inte så bra så hon gick hem tidigt med Rachid medan jag och Mouloud vandrade lite på stranden och satte oss för att kolla lite på havet. Här fick vi problem med polisen igen eftersom det tydligen inte heller var okej att ge en pojke en gammal hederlig handtralla i mörkret. Från ingenstans kom två militära poliser upp. Den ena polisen pratade med mig och frågade var jag kom ifrån och sånt. När han hörde jag var från Sverige så blev jag genast mycket mer intressant eftersom hans bror bor i Stockholm. Han sa saker som: Marocko, fyfan alltså, aah?, och nickade mot Mouloud. HAHA. Jag bara: Näääe! Som tur var så löste sig allt. Vi gick in på en nattklubb och satt där och pratade istället eftersom det var kallt ute på kvällen. Sedan gick vi tillbaka till hotellet runt tretiden på natten.


Trött och tröttare på nattklubben.




När vi var påväg till hotellet såg jag två åsnor mitt på torget utan
ägare. Dom bara stod liksom.


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

åå vad ni haft kul!! fast din lasagne såg inge god ut om jag får vara ärlig ;)



ja men vad bra att du är med :D jag är feg!! haha



skriv såhär imorgon då när du väger dig:

Linda (måndag) viktförändring sen förra vägning (viktförändring totalt iår)



förstår du? ;) hihi

2011-02-06 @ 10:32:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: josefina

vilken härlig blogg du har :)

2011-02-06 @ 13:57:23
URL: http://jozsis.blogg.se/
Postat av: Jennifer

handtralla hahahahahaha

2011-02-13 @ 14:46:11
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0