Mardröm deluxe.

Fyfan vilken mardröm jag hade inatt. Den handlade om Britney Spears, hennes fans och katter. Av någon anledning blev Britney och katterna jättesmå så jag hade dom instängda i en vattenfylld honungsburk. Sedan försvann dom och var i ett hus, mittemot mitt hus.

Det nästa jag minns, är hur Britney, en brud till och två karlar försöker ta sig in i den gamla lägenheten där jag och mamma bodde när jag var liten och då var dom normalstora. Öööh. Ja men precis. Nothing made sense.. Vaknade dock av att jag skrek och sedan kunde jag inte somna om igen. Haha!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Eller hur. För många skulle ju inte världen vara densamma längre. Så alla ska såklart vara rädda om sig :)

2011-02-23 @ 10:45:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: charlie

jo men lägg henne på hyllan kmr alltid finnas haters ba o bli van med. jämför dig inte med ngn eller låt inte ngn o jämföra dig med sig sj eller liknande. vi alla har ¨så himla olika kroppar o ingen e den andra lik



Jag försöker få igenom dt gratis via staten. dt e la den enda vägen o dt kanske finns en chans på 10 procent att jag får igenom dt. annars kostar dt mellan 40-50 tusen kr för just magen.



men gummnan tänk på att jag har varit gravid o jag har gått ner nästan 54 kg. inte säkert att dt blir så för dig.



glömde fråga hur har du lyckats o gå ner?

2011-02-23 @ 12:49:18
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Sveinida

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-10 @ 10:51:48
URL: http://sveinida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0