Fyfan vilken jävla vår.

Har suttit och planerat och planerat och planerat för att försöka få våren att rulla på. Jag måste klara alla kurser och göra det bra så jag slipper göra om något för då faller typ allt.

Jag kommer att ha 8 tentor och 6 uppgifter att lämna in i vår. Förstår ni stressen? Det värsta är att 4 av tentorna, kommer vara mellan den 1 mars och 15 mars. Under dessa 14 dagar ska jag även lämna in två uppgifter. Hahahaha. Kul!

Samtidigt ska jag försöka ha tid till att träna och börja rida hästen igen. Detta känns väldigt stabilt! Haha!


Kommentarer
Postat av: angelica

Lägg fokus på plugget, det andra kan faktiskt vänta. Så du inte stressar ihjäl dig, vet hur lätt det är.

Önskar dig lycka till och försök hitta nåt som får dig att slappna av emellanåt så du pallar med allt!

2011-02-08 @ 19:52:47
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken stress att ha allt det arbetet framför sig. Jag brukar tycka det är lättare at dra till gymmet när man känner sig stressad. Få komma ner i varv litegrann liksom :)

2011-02-08 @ 22:31:06
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0