Ångest.

Eftersom det inte blev någon basjympa idag pga bilen så blev det ingen träning alls. Det blev ingen powerwalk ens eftersom det är så sjukt kallt ute. Det blåser som fan. Så istället har jag suttit och pluggat en del under eftermiddagen. Har en hel del att göra om man säger så.

Förövrigt var vi iväg och skrev på papprena nu så nu är bilen min. Jag får den i slutet av veckan eller i början på nästa vecka. Åååh vad jag längtar!

Imorgon blir det skola och sedan hinner jag precis hem i typ fyra timmar och sedan åker jag iväg och jobbar på kvällen. Men jag ska försöka klämma in en längre powerwalk mellan skolan och jobbet.


Min nya fina bil. Åååh!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja jag e riktigt peppad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0