Ångeeest!

Jag har inte tränat idag. Fyfan vilken ångest jag har. Detta är ju iofs första dagen sedan jag började träna för tre veckor sedan, som jag inte tränar. Imorgon blir det ett danspass och efteråt ska jag ta en powerwalk när jag kommer hem. Men jag har haft fullt upp idag och när jag kom hem och tänkte ta min powerwalk så snöade det småspik och var mörkt. Så min planering sket sig.

Jag kom iväg med katterna till Sjöbo för kastreringen. Jag lämnade dom tio över två och körde sedan tillbaka till Tomelilla (en bilresa på cirka 20 min).

Under tiden de kastrerades var jag effektiv som fan. Åkte till Ica för att handla och posta ett brev, sedan åkte jag vidare till apoteket för att köpa linsvätska, samt springa in på biblioteket för att hämta lite böcker som kommit. Efter det blev det en runda på Coop för att köpa det som inte Ica har och sedan begav jag mig upp till det gamla postcentret för att hämta ett enormt paket till mammas butik. Sedan körde jag tillbaka till Sjöbo, 20 minuter bort.

Klockan halv tre var jag tillbaka i Sjöbo för att hämta katterna. Så hur jävla effektiv var inte jag?


Kommentarer
Postat av: angelica

duktia du :)



är du o mouloud tillsammsns föresten?

2011-02-12 @ 18:31:25
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Laura

Det där låter verkligen effektivt! Du körde alltså en 20-minuters sträcka fram och tillbaks och hann med allt det där, på 20 minuter? How? Teach me too!! :)



Yes!! Ser att du har lagt till nya avsnitt till din reseberättelse, så nu ska jag luta mig bakåt och gotta mig i all läsning och bilder!



Åka runt på fartyg i 6 månader? Låter spännande, ska han jobba på någon lyxkryssare i Medelhavet/Karibien?



Kram!

2011-02-13 @ 23:26:52
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0