6:e bilden

6:e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



Anna och jag, april 2010.

Min fina, fina Anna. 100 mil bort. Hur vi träffades är faktiskt en rolig historia.
Jag hade hästen på bete och var ute och red i skogen. Bakom mig hör jag
en häst trava. Då var det Anna som fått syn på mig och kom i full fart för att få en
ridkompis. Jag minns att jag var förbannad för min pålle blev lite stressad.
Men efter den dagen har hon stått mig nära. Varje dag den sommaren red vi ihop.
Hon kommer alltid vara en nära vän till mig. Oavsett om vi bor 100 mil ifrån
varandra, eller inte pratar varje dag. Hon är ändå min fina, fina Anna
och jag älskar henne för den hon är och saknar henne som fan!


Kommentarer
Postat av: selma MISSTURKIA

sv: hahahaha sant sant, ser lite så ut !!

2011-02-26 @ 16:42:16
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0