Vilken jävla resa.

Mitt tåg till Kristinehamn var inställt och därför tvingade en sj-nisse på mig på ett tåg som gick till OSLO!?! Hamnade helt jävla galet och det slutade med att jag fick flörta järnet. Lyckades få åka gratis tillbaka och dessutom så ringde tågnissen på tåget till anslutningsbussen (eller företaget) och bad dom vänta in mig eftersom jag skulle komma typ tio minuter efter bussen skulle avgå. Det gjorde dom och jag lyckades även få åka gratis till slutstationen. Tack gode Gud att man kan le och se allmänt oskyldig ut så dom vill hjälpa en flicka i nöd. Hahaha!

Har tvingat morfar att flytta till en mer central stad nu eftersom det normalt tar 5 byten för att komma hit. Goshhh!

Nä hörni, jag ska försöka skriva lite på min tenta för att sedan ta mig en promenad i den underbara solen som omger staden (byn, hålan). Det är redan 16 grader varmt och jag har insett att jag packat på tok för varma kläder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vad härligt det är att resa ibland. du kan det där med att flörta, hör jag det:) Hoppas du njuter av härliga Värmland nu:)

2011-04-19 @ 12:45:59
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0