Stress!

Jag känner mig lite smått stressad. Jag får ingenting gjort! Haha! Innan jag åker på måndag ska jag hinna skriva färdigt en uppgift som går åt helvete, samt helst göra en hemtenta också. Full fart!

Planerna är att uppgiften ska bli klar idag medan hemtentan får bli färdig över helgen. Den ska dock inte lämnas in förrän på torsdag så jag har egentligen mer tid på mig men hur skoj är det att bära med sig 10 kilo böcker halva Sverige runt liksom?!

Jag tycker jag har varit duktig på träningsfronten denna vecka i alla fall. Alltid något liksom. Idag blir det en powerwalk/jogging med hunden innan mamma kommer hem. Jag måste börja packa också. Aaaah, PANIK!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej nej, vi har inte fått avslag. När vi fick våran handläggare så kollade hon på vårt fall och sen bestämde hon om vi fick ett ja, ett nej eller om dom vill kolla upp ärendet mer. Åh på grund av några saker som hänt innan så vill dom prata mer med oss. I vanliga fall så brukar det räcker att han gör intervju och jag fyller i blanketterna, men nu måste jag oxå göra en muntlig intervju. Sen får vi ett svar.

2011-04-15 @ 11:16:59
URL: http://nattstad.se/men_usch
Postat av: Erika

Haha, sorry! ;)



Tror de är köpta på KappAhl om jag minns rätt ;)

2011-04-15 @ 11:53:04
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: angelica

Ja men det känns skönt :) Däremot så kan jag inte påstå att jag själv känner att jag blivit smalare eller att vågen visar någon speciell nergång. Men det är nåt knas med den vågen, den visar alltid olika. Så det kan man inte lita på. Och har inte alls rört mig speciellt mycket, förutom på jobbet då, de senaste veckorna när jag bott hos mamma.



Men det skall bli ändring nu när jag flyttar till Gbg, ska se till att va ute o röra på mig ofta :D hehe.



Jaa lite sugen är jag faktiskt på å klippa så :) funderar om man skall boka en frisörtid till nästa vecka. Ja vet iaf att ja e väldigt trött på långt hår, sätter ändå alltid upp det. O de är bara ivägen o blir varmt på sommaren, så då brukar jag ändå klippa det. O kul att göra en spec. frisyr :)

2011-04-15 @ 17:05:55
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0