Fyfan vilken jävla magsjuka jag åkt på. Ig...

dsc05731 (MMS)

Fyfan vilken jävla magsjuka jag åkt på. Igen. Andra gången på 1,5 månad. Mår så dåligt att jag inte ens orkat vända mig åt rätt håll i sängen. Det började igår med migrän och att jag var grymt trött, sedan växte det på sig till magsjuka. Så jag har inte ens fått behålla vatten nere. Grymt törstig är jag också.. Det var tur jag struntade i jympan igår. Lagom kul om jag gått dit. Haha! Måste avboka spinningen ikväll också. Fan! Anneli skulle ju leda ikväll. Hon var grym! Nej, nu ska jag försöka gå ut och mata hästarna..


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du blir bättre snart :)

2011-04-07 @ 09:05:38
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0