Bajbaj!

Morfar väckte mig klockan två inatt för han skulle ta en taxi in till akuten i Karlskoga men jag fick inte följa med. Buhu. Nä men det var inget allvarligt. Var bara en liten rutingrej som alltid händer på natten. Händer det på dagen så kan man gå direkt till vårdcentralen men sån tur har han ju aldrig.

Idag så ska jag och morfar packa in alla våra saker i bilen och bege oss norrut. Jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha att uppdatera på bloggen då jag är däruppe då jag ska träffa massa folk. Men det löser sig nog. Tror ni inte? Jag ska NJUTA!

Nä hörni, hörs vi inte så får ni ha en GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Glad påsk =) Igår var jag en sväng på utegymmet, vilken besvikelse =) powerwalk får det bli istället ;) Kram

2011-04-22 @ 19:56:41
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0