Veckans Vägning V.39

Eftersom jag gick ner hela 7 kg i vikt förra veckan så var jag ganska så inställd på att jag skulle gå upp i vikt denna veckan. Helt lögiskt liksom. Tappar man så mycket i vikt så snabbt så får kroppen en chock. Självklart!

Veckans viktnedgång: +1,4 kg.

Total viktnedgång: 24,5 kg

Nästa vecka har jag beslutat mig redan nu att jag inte ska väga mig. Jag tror att jag behöver peppningen som kommer om två veckor istället för att jag ska orka komma igång riktigt igen. För nu är jag less på dessa upp, ner, upp, ner sakerna. Jag måste komma ur det! Vill verkligen börja träna igen också. Jag måste ta mig till gymmet och försöka prata med dom om mitt gymkort! Hoppas verkligen att saker och ting går att lösa!

Jag kommer faktiskt i ett par jeans nu som jag inte kommit i på väldigt länge också. Bara så ni vet! Det är väl ett framsteg?


Kommentarer
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Vad du är duktig.. 24 kg är ju grymt mkt.. vad gör du för att gå ner så mkt?



Hehehehe .. Jo, det är klart!

2010-09-28 @ 19:24:28
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

ah:)

är rätt så trött själv och hatar det kalla vädret:P

Japp, jag jobbar i Köpenhamn på Fields:)

2010-09-28 @ 20:05:15
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Okej, men det är ju jättebra.. äter mer? Mer vadå?

LCHF eller?



Jobbar du?

2010-09-28 @ 21:01:24
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Birsen

Sexiga ben du har!

2010-09-29 @ 10:59:24
Postat av: Birsen

hmm ok då! Byxorna gör så dom ser sexiga ut! Nöjd nu???? :-P

2010-09-29 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0