Money never sleeps..

Var på bio nu ikväll med T. Vi såg Wall Street - Money never sleep. Grymt bra film. Se den! Blev lite kinamat innan dess också. Trevlig kväll helt enkelt! Nu blir det till att tvätta av sminket och krypa ner i sängen. Ska åka till gymmet imorgon 09.30. Idiotiskt att bestämma en sån tidig tid men jag har bara mig själv att skylla.

Efter gymmet ska vi bege oss till Jysk där jag ska kolla på ett köksbord som jag fallit för.

Har käkat en sista pollypåse ikväll. Från och med imorgon är det slut på all skit. Jag vet att jag sagt det ett flertal gånger. Men nu jävlar är det sista skiten. Är så less på att ha en röv som är lika bred som en ladugårdsdörr.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0