Veckans Vägning V.42

Denna vecka har jag tränat en hel del, allt för att få ett minus på vågen. Jag har simmat, gymmat, promenerat osv. Jag har fått mitt minus på vågen, och ett relativt stort sådant. Nu kör vi på denna vecka ännu hårdare. För nu jävlar är det bara 4,2 kilo kvar tills mitt andra delmål.

Jag är så jävla glad och stolt över mig själv
. Jag har klivit upp och simmat på morgonen, jag har har gymmat på morgonen. Jag har suttit på den jävla spinningcykeln så jag har ont i gumpen. Var det värt det? JAAA!

Veckans viktnedgång: -2,2 kg.

Total viktnedgång:  25,8 kg




Sedan denna bilden togs i april, har jag gått ner 12,9 kg.


Kommentarer
Postat av: Birsen

Grattis! Så jävla roligt att läsa om dina minus. Blir ju motiverad själv.

2010-10-18 @ 08:09:57
URL: http://efesmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

guud vad bra linda :D stolt över dig! heja heja!

har precis vart ute o gått i 1,5 timme. har också gjort upp ett träningsschema denna vecka, du kan se de på bloggen :) så nu får vi peppa varann hehe :)



kanske också ska börja med vägning föresten. kul att se resultat ju. ska skriva upp alla mina mått o sånt nånstans också

2010-10-18 @ 16:01:36
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du e en sann inspirationskälla! Bra jobbat tjejen! =)

2010-10-18 @ 16:42:01
Postat av: Pauline

sv: Jätte gärna! :D

2010-10-18 @ 20:13:56
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ha en fortsatt trevlig dag!

2010-10-21 @ 09:41:18
URL: http://emmagynning.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är jääääkligt läskigt att hela ens liv ändras. Kommer liksom ALDRIG bli detsamma, det skrämmer en, för man vet ju aldrig vad som kommer ske, även om det oftast är till det bättre så är man nog allt lite skraj innan.



Ja, eller hur man tror man e helt lätt när man är i vattnet - jag gick på vatten jympa för 2 år sedan, det bästa jag gjort.



Vadå arabland - va e d för vänner du har - som endast åker till gran canaria?? (haha)

Ok, jag har inte hört så bra grejor om marocko precis, hört att det är grymt smutsigt där och jobbiga människor. Men man kan aldrig veta om man inte själv varit där.



Ja, men vi sajjer det dåå, 16 november, spikat i kalendern. när kan du vara inne, ska vi frossa negerbulle eller lunch? Haha nää, ska inte förstöra din super duktiga träning.

Vilken tid kan du vara inne?

2010-10-22 @ 12:19:41
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0