Skitdag

Det regnar som om Gud satt och pissade på oss, jag har ont i skallen som fan men ändå ska jag dra och träna nu. Jag har lite ilska att ta ut i form av träning. För jag är riktigt förbannad!

Jag har haft svinigt ont i skallen sedan skolan igår, då vi skulle redovisa vår analysuppgift som vår grupp gjort. Redovisningen gick bra och lärarna var väldigt nöjda med vårt resultat då ingen grupp tidigare tagit reda på hur språkstörda barn/normalspråkiga barn använder sig av frågesatser. Vi var dock från början fyra personer som skulle göra grupparbetet, en tappade vi förra veckan då hon skulle till Turkiet och igår blev den andra sjuk så vi var bara två på redovisningen. Däremot så är jag lite sur. Men det tar vi en annan gång. Pain pain pain pain.

Gymmet nästa!


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-19 @ 09:08:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nä, frisk luft får jag mycket av :)

2010-10-19 @ 13:50:53
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0