Side, Turkiet 2010

Jag har inte laddat upp några bilder från Turkietresan i juli. Så här kommer några stycken i allafall. Tog tyvärr inte så många bilder.. Men ni kan få se några!



På Sturups flygplats, redo för Turkiet!



Första promenaden i en park i Side.



Happy face!



Linda leker turist!



Det lilla tåget!



Ruiner



Romerska teatern i Side



Bad mitt i shoppingen!



Tillbaka på hotellet efter en härlig dag i solen.



Vårt underbara hotell som var totalt mögelskadat.
Mögel på kuddar, gardiner, taket, väggarna osv, samt sniglar på väggarna.



Världens godaste middag!



Galen biltur med fartdåriga turkar.



Delfinshow!



Sjölejon och säl!



Aqua Park i Antalya



Åkte den till höger. En gång och aldrig igen.
Det kändes som att jag blev rövknullad av en fotboll. OMG!



Vattenfall! Kall pool som fan!



Härlig bar!



Massa people i jacuzzin!



Hantverkarn himself. Slutade med att jag köpte en sådan.
Han gjorde mönstren med olika färger på sanden. Sjukt tufft!



Det farliga hålet utanför vårt hotell som jag
höll på att trilla ner i under ett strömavbrott.



DolphinIsland



Porten till Manavgat



Piratskepp!



Bild som togs på båten av en fotograf, fjantig var han!



Solnedgång sista kvällen i Side.



Sista promenaden i Side


Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh sist jag reste någonstans var Turkiet. Jag saknar det men ert hotell var ju fan BLÄÄÄÄÄÄÄÄ jag hade klagat som fan och krävt åtminstone en del av pengarna tillbaka eller något bättre!!



sv: aldriiig att bli vän me mamma på fejjan.. De liksom hejdå privatliv rakt av :O



Bläää inte Skaka den för S.Banan... Jag och han är osams typ. Eller ja sist vi sågs fick jag ett ultimatum och jag tackade nej och då gick han ursinnig. Men sen fick jag sms om att de tacka mig för att jag vill medverka i hans senaste video - ÖRK han gick o skrev upp mig på listan utan min tillåtelse haha... how low...



Två av mina visdomständer ( de uppe ) växer rakt - medan de nere växer mot tänderna ... jag tänker nog inte dra ut den andra som är på väg ut - inte efter gårdagens hemskheter!! never again..

2010-10-09 @ 01:51:57
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vad man längtar tillbaka!



Vi har också varit på delfin show - jag simmade med dom också - världens häftigaste upplevelse.



Den där tunneln - vatten rutch kanan - coolt att den är gömd liksom

2010-10-09 @ 09:38:58
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: angelica

Javisst, lite stolt är man ju :) Jag brukar satsa på en timme, men nu kom det så mycket folk där i slutet så jag gick tio minuter tidigare. Men helt ok ändå ju! Kommit på att man ska va där så tidigt som möjligt, då är det minst folk.



Nej, ingen träningsvärk. det ända jag kände var att det gjorde ont i en viss muskel i vänster armen när jag typ lyfte den o tog i saker. men annars inget alls. jag brukar ta de rätt lungt när ja simmar, med tuffare intervaller ibland. man får ju mjuka upp lite =)



hehe, nej de är ju ingen fara =) är ett hotell där de finns massvis med frukt =)



Aah honung kan jag ha i när jag är sjuk, men annars tycker jag inte det är gott. Jag dricker sojamjölk, dricker inte vanlig mjölk och har bara sojamjölk i te =)



Ja alltså det är ju inga kredit kort men du vet som när man shoppar på H&M, CDON o sånt.. och får en kredit som man avbetalar. fruktansvärt skönt ju, men det eskalerar rätt fort tyvärr.. sen har jag ju datorn också, men nu är det inte så mycket kvar, några månader så ska alla kredit va borta =)



2010-10-09 @ 11:09:35
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

åh vilka härliga bilder :D

2010-10-11 @ 21:01:25
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Laura

Vilka fina bilder! Vem var det du semstrade med?



Jag tror att jag har varit till samma Aquapark, den låg en bit utanför Antalya, kan det ha varit i Belek om jag minns rätt?



Vilket hotell bodde ni på? Det såg ju inte så värst trevligt ut med mögel, sniglar (uääääh) och det där avloppshålet utanför.. :P Så vet man vilket hotell man i alla fall inte ska bo på. :)



Hoppas allt är bra med dig annars!



Kram!

2010-10-16 @ 22:13:01
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0