Danmarks 3 hetaste karlar i en och samma video.

Jag säger bara mums! Jag kan sitta och se på denna video om och om igen, utan problem!

En het kurd och två heta danskar. Kan det bli bättre? Låten är ju vacker som fan också.

Du tager mig, tættere på himlen yearhh
du hvisker mit navn som ingen har gjort det før
og vores silhuetter , høre sammen her i natten
baby det så vidunderligt
så vink farvel til din tåre
det vanvittigt, jeg ved det, men vi letter
ja, du tog det long og herhen
for evigt (HJÆLP!)

Jeg rendte rastløs rundt i gaderne
jeg vidste ikke hvor jeg var henne
tror mig jeg havde brug for dig
nu jeg ikke længere alene (åhh)

Det derfor jeg synger
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
da jeg fandt dig var det lige som at finde hjem
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
du har vist mig hvor regnbuen ender henne
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
hvis du vil ha stjernerne, vil jeg hente dem
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
fordi du tager mig tættere på himlen

Och för er som inte fattar danska:

Du tar mig närmre himlen, yearhh
du viskar mitt namn som ingen har gjort det förr
och våra silhuetter hör ihop, här i natten 
baby det är så underbart
så ta farväl av dina tårar
det är underligt, jag vet det, men vi lättar
ja, du gjorde det länge och hit
förevigt (HJÄLP)

Jag sprang orolig på gatorna
jag visste inte var jag var
tro mig, jag behövde dig
nu är jag inte längre ensam (åhh)

Det är därför jag sjunger.
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
Då jag fann dig, var det som att hitta hem.
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
Du har visat mig var någonstans regnbågen slutar.
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
Om du vill ha stjärnorna, kommer jag hämta dem.
åååååuuuåååhhh åååååuuuåååhhh
För du tar mig närmre himlen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi tack :) Jag tycker det är rätt svårt att se likheter mellan mig och barnen.. :P

2010-10-23 @ 09:10:03
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp träffade hans mamma & pappa för första gången. Var hur nervös som helst, dock i onödan för hans föräldrar är verkligen super mysiga. Hans pappa och jag har sutti under träden och käkat grantäpplen och "diskuterat" haaha. Tur Gökhan var med och var tolk:P Allt bra med dig?

2010-10-23 @ 10:30:12
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

nja inte så länge faktiskt har bara varit inskriven i lite mer än en månad men jag har bott hemma i 3 och det är för länge:P



oj gillar du nik and jay?

2010-10-24 @ 14:23:47
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Ellis

Nej usch jag klarar inte av snubben som syns mest, så ful!



Jag gillar Rasmus Seebach musik dock väldigt mycket! :D

2010-10-25 @ 20:31:45
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh herregud vilka snyggingar :D

2010-10-31 @ 16:07:28
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0