Veckans Vägning V.47

Jag har fortfarande inte köpt några nya batterier till vågen så den beter sig lite underligt. När jag klev upp i morse vägde jag blaha,0, när jag gjort nummer två hade jag gått upp 4 hekto och då stod vågen på blaha,4 vilket är helt bisarrt. Hur fan kan man gå upp nästan ett halvt kilo i vikt när man fått saker att lämna kroppen. När jag tagit ur batterierna och satt in dem igen stod vågen på blaha,8. Så nu kör jag på mellantinget blaha,4 så jag får någon typ av vägning denna vecka iaf.

Veckans viktnedgång: -2,4 kg.

Total viktnedgång:  24,4 kg

Jag tycker att jag slarvat i veckan men jag har tänkt en del på vad jag stoppar i mig. Denna vecka börjar jag träna igen så nu håller jag tummarna på ett bra minus nästa vecka. Delmål 2 ligger nu "endast" 5,6 kilo borta och innebär -30kg. Det är 5 veckor kvar till Marockoresan vilket innebär att snitt på ungefär 1,1 kilos viktminskning i veckan. Tror ni att jag lyckas? Håll tummar och tår!


Kommentarer
Postat av: Pauline

AAAAAAH! FEM VECKOR KVAR!! :O

2010-11-22 @ 14:13:26
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Dennis

sv: Tusen tack, uppskattas. :) Håller med dig, ska inte lägga ner mycket mer tid på dem..



Måste säga att du är stark som har klarat gå ner så pass mycket som du gjort. Håller tummarna för att du ska lyckas nå ditt mål, men det är jag säker på att du kommer göra! :) Kram.

2010-11-22 @ 20:25:13
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0