Full fart hela dagen lång.

Idag har det varit fullt upp hela dagen lång. Jag har gjort allt som går att göras tror jag.

- Köpt hästmat
- Köpt Linda-mat
- Skickat 4 mail som var tvungna att skickas
- Ringt och bokat tid till andra vaccinationen inför Afrika
- Mockat i stallet
- Städat rummet
- Duschat
- Städat foderkammaren

Det som är kvar att göra:
- Göra en planering för den närmsta månaden
- Plugga

Jag är sjukt trött. Jag ska åka och träna 7.30 imorgon och sedan ska jag ta mig in till Lund för att äta lunch på Subway med Amanda. Därefter är det dags för skola och grupparbete. Sen hem, sova, upp halv fem på onsdag, kommer hem halv sju. På torsdag är min första klinik. O M G säger jag bara. Det pirrar i magen. Big time! På torsdag kväll blir det thaimiddag hos Kicki också!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Då måste jag VERKLIGEN plinga på min granne eftersom han typ e enda blatten i området.

2010-11-08 @ 20:08:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Ellis

Oj vilken planering - jag har bara en planering nu - gå till bokhandeln o köpa pärm - sätt i papper innan lektionen börja och sitt på lektionen kl 12.00 och sen sluta 15.00 BIG TIME PLANERING VA ? :D



sv: neeej fick veta att den slutade lysa vid 16.00 då dess batteri tog slut - så kameran är ur funktion i min mage nu :D



Paj fick de ej bli då hon sade att jag fick äta vad som helst så länge de inte var rött - ja gillar jordgubb/vaniljpajen så den fick jag ej ta :( en annan gång :D

2010-11-08 @ 22:02:56
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: angelica

nedå:)



nä jag har inte skrivit något schema ännu. vet inte riktigt hur jag ska lägga upp träningen. blir nog mest bara långa promenader denna vecka. men ska nog få in ett simpass också, de va rätt längesen ju. sover borta hela veckan så blir inget zumba.



hur går de för dej

2010-11-08 @ 22:32:33
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0