Förlåt!

Förlåt att det varit gles uppdatering här och dåligt med svar på kommentarer men jag har verkligen mått skit sedan i tisdags. När jag var på väg hem från skolan så fick jag världens feberfrossa på bussen. Mådde verkligen skit. Riktigt satt och skakade. Skrev ett sms till mamma och bad henne lägga in mat till hästarna så det bara var att ta in dom när jag kom hem.

Ändå satte jag ihop min nya hylla eftersom jag lagt hela sängen full med filmer så jag omöjligt kunde ta mig ner under täcket.

Hela dagen igår spenderade jag i sängen och har sovit fram till elva idag. Helt galet. Men dom säger ju att sömn ska vara bästa medicinen. Idag är jag hungrig. Märks att jag inte ätit så mycket sedan i tisdags.

Har inte heller kunna träna någonting och konstigt nog har jag inte dåligt samvete för det.

Nä, jag ska väl försöka ta ett ryck här nu. Imorn måste jag vara frisk för på kvällen ska jag ut på äventyr i Malmö!



Kommentarer
Postat av: Ida

Din header är jättefin :)

2010-11-04 @ 19:51:32
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/
Postat av: Ellis

Krya på dig!!!



Sv: hahahahahaha VET DU !!!!!



jag ställde mig just på vågen - ba för att! (känt att ja börjar gå uppåt med kilorna och de känns bra - had to see it med egna ögon)



så får vågen fnatt och visar 38 KG.



hahahaha alltså jag storgapa och ba VAA!?!?!?!??!?!



hahhahahahaha vägde mig om och då stod de 51 - puuuh I say! hahahaha

2010-11-05 @ 03:49:26
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0