Fan vad nice!

Jag får förmodligen besök från Turkiet i mitten av januari. Allt beror på hur planen går och hur mycket de kostar. Han pluggar nämligen just nu i Bratislava i 6 månader, hans visa går ut i februari och därför vill han komma hit och hälsa på medan han har chansen, bara för att se hur det ser ut i Sverige. Fan vad härligt!

Ååh vad jag längtar. Aykut rockar! Han är en liten plutt, typ 160 cm lång men fan vad roligt vi har det ihop! Vår sjuka humor äger! Helt sjukt vad tiden går fort, känns som om det var igår jag lärde känna honom men nu har det gått FEM ÅR! Helt galet! Jag ser honom som min bror, och han ser mig som sin syster. Det bästa är att hans mamma älskar mig och försöker gifta bort mig med hennes andra son Ergin. Haha!

Ibland har vi videosamtal-dejter på Skype och dricker tea/cay ihop och bara snackar om allt mellan himmel och jord. Det spelar ingen roll hur lång tid det är mellan gångerna vi pratar, allt är ändå helt perfekt. Han är en sann vän som står ut med all skit som jag hittar på! Haha!



Jag försökte lära Aykut lite svenska för 2½ år sedan. Gick ju inte riktigt... Bra. Haha!

Han skulle säga "jag har tolv hamstrar i min ficka".


Kommentarer
Postat av: angelica

fan vad nice de låter att ha tappat så mkt :) lite som biggest loser ju hehe, gud vad smala dom blivit. helt sjuk skillnad :)



jag har inte tränat på läänge men jag har inte dåligt samvete heller. det jag känner att jag måste göra är att sola, haha. men det är skönt ändå att bara kunna va o inte känna att man måste träna, utan mer att man kan göra det för skoj skull liksom. o sen har man andra saker så får ju träningen komma lite bakom.



men du som har ditt mål som du e starkt inriktad på ska ju kämpa på =) hoppas det går bra me skolan också, aldrig kul att behöva göra om eller så ;/



TAACK hehe känns ju jätteskönt =)

2010-11-24 @ 19:38:00
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Birsen

hahahhaha...duktigt!

2010-11-24 @ 23:48:38
URL: http://efesmamma.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sådär är ja o en bekant från tyskland. vi snackar VARJE dag på datorn och gud vad vi skrattar. förstår ej hur han står ut me mig. vi är kalabalik ihop! :D Så jävla bäst.



sv: HAHAHAH SUG O SVÄLJ.. skit bra! :D



hahahaha aoucth,, så håret på huvvet föll men .. resten stanna?

2010-11-25 @ 04:16:58
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0