Dagens Träning

Klockan ringde tidigt imorse. Tjugo över åtta var jag utanför Josse och plockade upp henne. Sedan begav vi oss till gymmet där jag inte varit på nästan 3 veckor så det var väldigt skönt att komma tillbaka.

Började med att värma upp i 10 minuter på löpbandet och på så sätt gå 1 km på hastighet 6,0. Därefter satte jag mig på min älskade spinningcykel och trampade på i 30 miuter, totalt 14 kilometer i motstånd 14. Samtidigt som jag satt där så pluggade jag. Jag hade både med mig min bok och överstrykningspenna och pluggade lite språkliga utvecklingsteorier. Nytta med nytta liksom.

Efter att jag trampat på och börjat svettas som en gris så ställde jag mig på löpbandet i ytterligare 5 minuter för att varva ner i hastighet 4,5-5,0.

När jag kom hem så gick jag raka vägen ut och mockade. Och det räknar jag minsann som träning också för skiten är inte lätt direkt. Tog cirka 15-20 minuter.

Total träning: 60 minuter.



Turknäsan sitter där den sitter ser jag. Haha!


Kommentarer
Postat av: petter

Bra Linda!!

2010-11-22 @ 21:19:24
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Jordi & Julia

Mycket träning, bra jobbat! :)

2010-11-22 @ 21:44:26
URL: http://leshopse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0