Veckans Vägning V.20

Förlåt att jag inte haft tid att blogga, men jag har haft så otroligt mycket att göra i skolan den senaste tiden och har helt enkelt inte haft tid. Mitt fokus har legat på skolan, och träningen. Det sista har dock blivit lidande denna vecka eftersom jag tror jag inte hunnit med 3 dagars träning, eller om det är 2. Hmm.. Dessutom har jag haft en helvetes mensvecka då allt känts piss. Pms-humöret har varit okontrollerbart! Oh well, här kommer veckans resultat:

Idag landade vågen på: -1,3kg

Total viktnedgång: 17,2kg

Detta innebar att jag kommit under mitt första delmål med 0,4kg! Underbart!

Ser just nu ut såhär:

Jag har med andra ord en hel del kilon kvar innan jag kan bli nöjd med mig själv. Jag tror detta är den första helkroppsbilden som ni fått på mig också.. Jobbigt för mig dock eftersom jag har världens ångest men det är kanske roligare för er att se bilder, och kunna jämföra resultat på så sätt. Som ni kan se så har jag faktiskt tappat lite kilon eftersom byxorna hänger lite baktill. Som ni kanske ser?

Ett minus är att jag blivit sjuk. Jag har feber och mår inte alls bra. Jag antar att det är kroppens sätt att protestera över att jag stressat så sjukt mycket den senaste veckan...

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh grattis till viktminskningen. Jag jobbar på som vanligt.

2010-05-17 @ 20:08:20
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till att ha klarat första delmålet! :) och krya på dig.

2010-05-17 @ 22:13:41
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Ellis

Lite komiskt att vi alla har olika önskemål! :)

Ja vill upp, har lyckats med +4 och är överlycklig! :)

2010-05-19 @ 02:26:31
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Birsen

krya på dig gumman!



Så mycket du gått ner. Nu har jag min lingonvecka så nu har jag gått upp 1 kilo! tråkigt värre...

2010-05-19 @ 10:17:28
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0