Veckans Vägning v.19

Alltså förra veckan gick jag upp 1,9 kilo. Förmodligen pga att det var lingonvecka. Nu när jag har lingonveckan så har jag tydligen gått ner massor. Jag litar inte på dessa siffror, trots att jag klev av/på vågen flera gånger. Vi får helt enkelt se nästa vecka om det stämmer eller inte..

Idag landade vågen på: -3,2kg

Total viktnedgång: 15,9kg

Antal kilo kvar till första delmålet: 0,9kg

Som sagt, det är en jävla massa vikt som tappats. Nästa vecka kommer jag få se om det stämmer eller om det bara var kroppen som fick spunk.


Kommentarer
Postat av: Birsen

ju men det kan nog stämma! Kroppen samlar ju på sig en hel del vätska under mensveckan....



Grattis gumman! Jag vet hur tufft det är så varje gram är en seger.

2010-05-10 @ 08:54:52
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Fast näe,jag tycker nog att den e bättre på Engelska.

2010-05-10 @ 18:18:50
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0