Långledig hjärna!

Nu ska jag inte plugga förrän på lördag morgon igen. Underbart! Det blir skönt att äntligen få lite ledigt mentalt. Då kan jag ju städa rummet som ser ut som ett bombnedslag. Men först ska jag ut på min runda och lyssna på skön musik. Det tycker jag faktiskt att jag förtjänat efter att ha sammanställt statistik halva dagen, för att sedan skriva min auskultationsrapport.

Så nu jäklar tar jag ledigt tills på lördag morgon, på söndag ska jag på kurs på jobbet eftersom vi fått nya kassaapparater. Därefter väntar en vecka med en väckarklocka som kommer att ringa klockan halv fem varje dag. Livet som student är sååå jävla roligt. Nåväl, om två veckor ska hemtentan in och då är det över för denna termin. För jag ska ju inte alls läsa en 15 högskolepoängskurs fonetik i sommar samtidigt som jag jobbar. Nej nej... Kanske borde jag börja med hemtentan redan nu medan jag ändå är igång? Hmm.. Det tål att tänkas på.



En osminkad Linda! =)


Kommentarer
Postat av: emmely

Hoppas att du haft det bra på dina "långlediga" dagar. Haha. Skönt med en hjärna som inte behöver vara särskilt på 24/7 :)

2010-05-14 @ 21:24:29
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Emma

ha en fortsatt bra helg och hoppas ni har bättre väder än oss

2010-05-15 @ 12:37:13
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0