Stor dag!

Ojojoj, jag vet inte hur många vuxenpoäng som jag tjänat in idag men det måste vara en hel del. Jag har nämligen stått och rullat köttbullar halva eftermiddagen (eller 45 min iaf) och även skaffat e-legitimation. Härligt härligt!

Jag har även varit ute på min powerwalk och råkade halka omkull på en liten isfläck. Den allra sista isfläsken på hela jävla vägen lyckades jag kliva på och halka omkull. Som tur var så gick det bra och jag slipper kryckor som tur är.

Efter det så ringde jag till min kära morfar och fy bubblan vad jag saknar honom! Jag har inte träffat honom på ett helt år nu. Fy vad trist!

Dessvärre har jag inte alls gjort det som borde ha gjort idag, nämligen pluggat. Precis när jag skulle sätta igång så kom en kompis in på MSN som hade lite problem med en tjej så jag fick leka psykolog och hjälpa honom så gott jag kunde. Nu håller jag tummarna på att det fixar sig!

Idag är det tisdag vilket innebär massor av bra tv-program. Imorgon MÅSTE jag sätta igång och plugga. Det är väldigt tråkigt att det inte kan göras av sig själv.


Kommentarer
Postat av: Birsen

Hahhaha jag bantar med. Men du var glad att du bara ser bilden. Jag fick ju känna hur gott dom doftade, hur mjuk krämen blev och fick höra alla MMMmmmMMMMmm runt om mig. Pözz

2010-03-16 @ 20:23:57
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Pauline

hehe, det är inte min mamma som jag är arg på, det är någon annan :) Jag är rädd om min keso ju ;)

2010-03-17 @ 12:39:02
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Då kommer hon att få åka i vagnen som kommer att vara stylad så fint så fint så.

2010-03-18 @ 20:27:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag hade ungefär ner till rumpan.

Mätte nu o d närmare 20 cm som e borta....

2010-03-18 @ 20:49:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Jo tack, jag har hört detta men idiotfan är dum i huvudet anser jag bara. Suck. Förstör mina livsplaner sådär som jag har byggt upp.

Men vi kom på en smart idé att flytta till grannen och ha balkong emot denna gubbe. Haha..

Hans förklaring var också lame "ehh..din tjej använder ac:n hela tiden"



Öhh joo, jag är svensk och fryser jämt. Plus att väggarna inte direkt är isolerade. Inte ens taken eftersom vi har fått byta rum 3 gånger av att det regnar in.



Nej tack, det är skitställe men jag har gratis internet och det hurrar vi för.

HURRA!!



När åker du till isse misse pisse Izmir då?

Då tycker jag allt att du ska dra ett varv runt Side bara för att håna turkLouise alá me!

2010-03-18 @ 21:57:46
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0