Veckans Vägning. 25

Lingonveckan kom till slut. Som en störtflod i värsta tänkbara situation men jag löste det! HAHA!

Idag landade vågen på: -2,1kg

Total viktnedgång: 22,6 kg (insåg att jag räknat fel på nästan ett kilos vikt men nu är det fixat och rätt!)

I veckan har jag inte gjort något alls. Jag har varit och klättrat på ett berg i Skåne med Christoffer, men det är typ den motionen som jag fått. Har slarvat med maten också. Men i morse klev jag minsann upp och åt frukost så nu är jag back on track igen! Ska träna ikväll också tänkte jag och idag blir det en promenad i skogen med min lille Willy som jag glidit ifrån massor. Vi har inte setts på ett halvår!



Jag på berget i tisdags.


Kommentarer
Postat av: Birsen

jag står still :-(((.



Men jag äter ju som vanlig också. hahahha



ja vinka så vinkar jag tebax. Vad ska du i Gbg och göra då ;-)

2010-06-21 @ 21:34:13
Postat av: samuel

hej på dig vännen vad gullig du är ,,,,, du ser snyggt ut vännen ,, wowo

2010-07-01 @ 16:43:36
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0