OMG

Vet ni när jag somnade igår? Klockan sex på kvällen till halv sju imorse när klockan ringde. Sjukt trött var jag! Redovisningen gick i alla fall bra och alla i klassen blev godkända vilken var en himla tur eftersom vi tre dagar tidigare hade en gruppmedlem som hoppade av utan att ha gjort sin del av arbetet.. Något som vi inte hann fixa!

Idag så skulle vi ha slutat lika sent eftersom vi läser en kurs på en vecka nu men som tur var så slutade vi lite tidgare så jag hann med tio i tre bussen hem. Kvart över fyra var jag hemma och halv sex åt vi middag. På den tiden hann jag mocka, ta en powerwalk, ta in hästarna och byta täcken på dom samt mata dem, ta en dusch och gå på la toilet. Himla effektiv var jag tycker jag!

Håller just nu på med en kurs som heter minne och kognition. Intressant värre!

Just ja, det stod -1,6 på vågen igår. 1,6 kilo mindre på kroppen. Det känns himla bra! Nu håller jag bara tummarna på att det fortsätter att minska i samma takt, helst lite snabbare!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tackar tackar! :D

2010-01-12 @ 19:02:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elin

Rolig bild/text :P

2010-01-12 @ 21:45:07
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0